Klachtenprocedure

De Zoetermeerse Reddingsbrigade vindt het belangrijk dat onze leden en vrijwilligers tevreden zijn en blijven over hoe wij met elkaar omgaan en hoe we alles afhandelen. Ondanks de inzet van onze vrijwilligers kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Als u dit kenbaar maakt bij ons kunnen wij ons daarin verbeteren.

Wanneer u ontevreden bent kunt u dit het beste eerst met de betrokken personen zelf bespreken of de voorzitter van de betreffende commissie daarvan. Zij zullen dan kijken naar een oplossing voor het probleem. Mocht dit niet lukken dan kunt zich richten tot ons bestuur, zij zullen u klacht dan verder opnemen en afhandelen. Deze klacht zal dan ook geregistreerd worden.

Het dagelijks bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris en penningmeester. Zij zullen als u een klacht indient deze verder op zich nemen en bekijken wat zij voor u kunnen betekenen. U krijgt binnen een week een eerste schriftelijke reactie. U klacht kunt u richten aan het dagelijks bestuur;
Adres: contactgegevens
E-mail: voorzitter@rbzoetermeer.nl

Mocht u nog vragen hebben over deze procedure kunt u deze vragen stellen via info@rbzoetermeer.nl